{month}
{day}

Kajak-Kenu tábor

2015-07-10-én reggel indultunk el a vízitúránk célállomása felé, a poroszlói Madárpart pihenő kempingbe. Amint megérkeztük mindenki örömére a tábor közepén fel volt állítva egy jurta. A szállás itt is megoldható volt, de sokan köré állították fel a sátraikat, így kialakítva a táborhelyet.

rövid eligazítás és programismertetés után mindenki kipróbálhatta a kajakokat, illetve a kenukat a poroszlói öbölben. Volt, aki tartott tőle, mert még sosem ült hajóban, de a nap végére sokaknak tetszett és nagy izgalommal várták a szombati nagy túrát. A nap zárásaként következhetett a jól megérdemelt vacsora, ami bográcsban elkészített pörkölt volt.

Eljött a szombati nap, a nagy túra ideje. Délelőtt 10 órakor indultunk. A célállomás Tiszafüred volt. 14 óra körül meg is érkeztünk,  amikor a szabad strand területe felett egy légi bemutató volt, így ez is színesítette túránk programját. Tartottunk egy órás pihenőt, ebédidőt, majd indultunk vissza a kempingbe egy rövidebb útvonalon. Poroszlóra érve még megálltunk a strandnál, hogy aki szeretne, az fürödhet még egy kicsit, majd visszatértünk táborunkba, ahol a kajakokat lemostuk, kitisztítottuk és visszaraktuk a helyére. Az esti program tábortűz volt, ahol csöpögtetős kenyeret csináltunk vacsorára.

Vasárnap. A tegnapi napnál egy rövidebb evezés várt ránk, ám annál izgalmasabb, ugyanis bebarangoltuk a közeli zeg-zugos, szűkebb részeket, ami mindenkit elvarázsolt. Sőt még egy belső tóra is sikerült bemennünk, ami szintén csodás élmény volt. Délután 2 órára sikerült vissza érni a kempingbe, ahol elkezdődött a táborbontás és a pakolás.